Produsert av AVIA
Kontakt oss

Netthandelsgruppen ønsket AVIA's hjelp til en kampanje for tights.no med hensikt å øke kjennskap til merkevaren, som skulle vises under fotball-EM i juli 2022.

Netthandelsgruppen ønsket en kampanje bestående av to filmer, som skal fremme tights.no som merkevare, mer enn enkeltstående produkter. Netthandelsgruppen ønsket å fremme budskapet om å endre folks innstilling fra å kjøpe billig til i kjøpe kvalitet, og på den måten skape en holdningsendring.

 

Med unge kvinner hvor trening er en del av hverdagen som målgruppe, lagde AVIA en film med fokus på det visuelle, blant annet med virkemidler som kontrastfylt lys, raske og spennende kameravinkler som beveger seg sammen med skuespillerens aksjoner.

Her kan du se hvordan en scene ble filmet for å få til de ulike kameravinklene du ser i filmen. Reklamen blir vist på en rekke digitale flater, blant annet TikTok, Facebook, Instagram, Snapchat og på norske TV-kanaler.

Kontakt oss