Blank

Blogg

Hvordan kan du få de mest kompetente arbeidstakerne til å velge akkurat din bedrift? Hva skal til for å skille seg ut i havet av konkurrerende bedrifter? Svaret er en strategi som har blitt mye omtalt de siste årene – nemlig “employer branding”.

Employer branding: skill deg ut i mengden

AVIA lanserer nyheten AVIA Hub! AVIA Hub er helt ny tjenestemodell som skal forenkle bestillingsprosessen og sikre at bedrifter får alt videoinnholdet de trenger til en fast månedspris. Det håper AVIA skal gi markedsførere mer tid til å jobbe kreativt.

AVIA lanserer videoinnhold til fast månedspris

Cookies er markedsførerens beste venn. Nå forsvinner de. Mange markedsførere er bekymret for hvordan de nå skal kunne samle inn riktig data for å kunne fortsette å tiltrekke seg kunder. Hva gjør de nå, og hvordan skal de kunne vite hva målgruppen er ute etter?

Cookie-apokalypsen: Er dette døden for digital markedsføring?

En viktig årsak til verdens avskoging er fattige landsbyboere som blir tvunget til å kutte ned trær for bygging, drivstoff, varme, og landsbruksformål. Sammen med Eden Reforestation Projects skal vi bidra til redusert fattigdom gjennom å gi folk arbeid, og reduserte klimaendringer ved å redde regnskogen.

AVIA skal bidra med viktig skogplanting og nye arbeidsplasser

Grensene mellom web, grafisk og video blir stadig mer hvisket ut. Vi er midt i en utvikling som er i ferd med å utfordre hvordan markedsførere og kreatører blir nødt til å tenke rundt innholdsproduksjon. I dag kan nærmest alt være i bevegelse, og det er ikke bare trender i endring, men også teknologien bak.

Bring bevegelse inn i designet med mikroanimasjoner og motion guidelines

Stadig flere fysiske arrangementer og møter blir gjort om til digitale. For mange bedrifter er det et helt eller delvis ukjent felt, og det kan være mange fallgruver når et fysisk arrangement skal gjøres om til et digitalt. Her får du syv tips for å komme «gjennom skjermen» med webinarer og direktesendinger.

Streaming og digitalt arrangement: Hvordan engasjere?

Ingen markedsførere er i tvil om viktigheten av video, men er det integrert nok i bedriftens markedsplaner?

I et turbulent forretningslandskap, er markedsføringsfaget i hurtig endring. Det er vanskelig å forutsi hvilke trender som dominerer de kommende årene, men vi kan garantere at det er en ting som vil hjelpe deg med å ligge et steg foran. Nemlig video.

Guide: Alt om videomarkedsføring

13 leverandører deltok i konkurransen om en stor rammeavtale for produksjon av filmer og animasjonsvideoer for Viken Fylkeskommune. Avtalen varer i to år, med opsjon på to ytterligere år. AVIA Produksjon fikk høyeste score og er valgt som hovedleverandør.

AVIA vinner av toårig kontrakt med Norges største fylke!

Hva skal du si, og hvorfor skal du si det? Hvordan skal du si det på en måte som gjør at målgruppen faktisk bryr seg om det du prøver å formidle?

Tom for ideer til markedsføringen? Vi gir deg tre kreative teknikker for idéutvikling!

Filter

Videomarkedsføring

Hvordan kan du få de mest kompetente arbeidstakerne til å velge akkurat din bedrift? Hva skal til for å skille seg ut i havet av konkurrerende bedrifter? Svaret er en strategi som har blitt mye omtalt de siste årene – nemlig “employer branding”.

NyheterVideomarkedsføring

AVIA lanserer nyheten AVIA Hub! AVIA Hub er helt ny tjenestemodell som skal forenkle bestillingsprosessen og sikre at bedrifter får alt videoinnholdet de trenger til en fast månedspris. Det håper AVIA skal gi markedsførere mer tid til å jobbe kreativt.

MediainnsiktSosiale medierVideomarkedsføring

Cookies er markedsførerens beste venn. Nå forsvinner de. Mange markedsførere er bekymret for hvordan de nå skal kunne samle inn riktig data for å kunne fortsette å tiltrekke seg kunder. Hva gjør de nå, og hvordan skal de kunne vite hva målgruppen er ute etter?

Nyheter

En viktig årsak til verdens avskoging er fattige landsbyboere som blir tvunget til å kutte ned trær for bygging, drivstoff, varme, og landsbruksformål. Sammen med Eden Reforestation Projects skal vi bidra til redusert fattigdom gjennom å gi folk arbeid, og reduserte klimaendringer ved å redde regnskogen.

MediainnsiktVideomarkedsføring

Grensene mellom web, grafisk og video blir stadig mer hvisket ut. Vi er midt i en utvikling som er i ferd med å utfordre hvordan markedsførere og kreatører blir nødt til å tenke rundt innholdsproduksjon. I dag kan nærmest alt være i bevegelse, og det er ikke bare trender i endring, men også teknologien bak.

FilmproduksjonVideomarkedsføring

Stadig flere fysiske arrangementer og møter blir gjort om til digitale. For mange bedrifter er det et helt eller delvis ukjent felt, og det kan være mange fallgruver når et fysisk arrangement skal gjøres om til et digitalt. Her får du syv tips for å komme «gjennom skjermen» med webinarer og direktesendinger.

GuiderSosiale medierVideomarkedsføring

Ingen markedsførere er i tvil om viktigheten av video, men er det integrert nok i bedriftens markedsplaner?

I et turbulent forretningslandskap, er markedsføringsfaget i hurtig endring. Det er vanskelig å forutsi hvilke trender som dominerer de kommende årene, men vi kan garantere at det er en ting som vil hjelpe deg med å ligge et steg foran. Nemlig video.

Nyheter

13 leverandører deltok i konkurransen om en stor rammeavtale for produksjon av filmer og animasjonsvideoer for Viken Fylkeskommune. Avtalen varer i to år, med opsjon på to ytterligere år. AVIA Produksjon fikk høyeste score og er valgt som hovedleverandør.

Nyheter

Hva skal du si, og hvorfor skal du si det? Hvordan skal du si det på en måte som gjør at målgruppen faktisk bryr seg om det du prøver å formidle?

Videomarkedsføring

Merkevarer er tilstede der mennesker er, og burde fungere som en påminner om at vi alle har et ansvar i det pågående smittevernarbeidet. Man har en tendens til å høre på merkevarer som man har en relasjon til. Og de kan på mange måter fungere som en rasjonell stemme oppi alt kaoset. Her har vi samlet bidrag fra merkevarer verden rundt.

Mediainnsikt

Koronaviruset har spredt seg til store deler av verden, og har i løpet kort tid rammet store deler av norsk samfunn. Virksomheter stenger, kultur- og idrettsarrangement avlyses og folk jobber på spreng for å kartlegge skadeomfanget. Parallelt med virksomheter som står i ro på ubestemt tid, er markedsaktiviteter dempet inntil videre. Det er en annerledes hverdag for mange. Også for deg som jobber med kommunikasjon og markedsføring.

Videomarkedsføring

Med en animert forklaringsvideo kan du forklare komplekse budskap på en enkel og engasjerende måte, samtidig som du øker sjansen for å bli lagt merke til. Men hvilke typer animerte forklaringsvideoer finnes, og hva bør du tenke på når du og bedriften din skal lage deres egen? Her gir vi deg en rask innføring!

Videomarkedsføring

God innholdsmarkedsføring handler om å gi kunder og potensielle kunder reell verdi. Men for at kunden skal oppleve innholdet ditt som verdifullt, må du servere det til rett tid, på rett sted – og ikke minst i rett format. Her viser vi deg hvordan du kan møte kundene dine med relevant content-film gjennom hele kundereisen.

Videomarkedsføring

En serie med videoer gir bedrifter og brands muligheten til å bygge dedikerte seere over tid, og kan skape en tettere relasjon med publikum. Mens mange bedrifter fortsatt utforsker bruk av video i markedsføring, ser man at det å skape episodisk videoinnhold eller serier med video kan hjelpe bedrifter å levere budskapet i større grad enn ved bare én enkelt video.

Videomarkedsføring

Kanskje dette er året å vurdere å implementere video som en del av bedriftens markedsstrategi? Video vokser i popularitet og har raskt blitt en sentral del av bedrifters mediemiks og strategi. Her får du 6 grunner til hvorfor video bør bli en del av bedriftens markedsføring.

Website language: EN / NO

Vi bruker cookies som samler inn informasjon om hvordan du bruker nettsiden, det hjelper oss i å forbedre vår tjeneste og din brukeropplevelse. Du kan lese mer her: Personvern.