Film commercials
Hos AVIA Produksjon skaper vi reklamefilmer som fanger oppmerksomheten fra første sekund. Vi forteller engasjerende og autentiske historier som beveger og inspirerer, slik at din film skiller seg ut i mengden og resonnerer med publikum.
A good commercial shouldn't feel like a commercial
I en jungel av reklamefilmer er det avgjørende å skille seg ut fra første sekund. En god reklamefilm skal ikke oppleves som reklame, men som en engasjerende historie. Hos AVIA Produksjon hjelper vi deg med idé og spredning, slik at din film treffer målgruppen umiddelbart. Vi lytter til dine behov og mål, og bruker vår ekspertise til å skape en film som både fanger oppmerksomheten og resonnerer med publikum.
This is what it's like to work with us
1. Send us a request
Vi håndterer din forespørsel innen én time og hjelper deg med briefen. Kontakt oss via e-post, telefon eller vårt online skjema, så avtaler vi eventuelt et møte for å diskutere prosjektet.
2. Insights and Conceptualization
Etter en kreativ workshop utvikler regissør ideer og konsepter basert på din målgruppe og målsetninger. Vi presenterer disse konseptene for deg, og sammen velger vi det beste.
3. Vi gjør opptak
We produce films, including pre-production, filming/animation, and post-production.
4. Finished product!
Om ønskelig bistår vi deg med spredning og annonsering. Vi leverer det ferdige produktet i ønsket format og kan hjelpe med å lansere og promotere filmen for å nå ditt publikum effektivt.
One production, 40 creative takes
Hos oss får du alt innholdet bedriften din trenger for å lykkes digitalt – videoer, animasjoner og grafisk innhold – til prisen av én reklamefilm. Vår unike produksjonsmetode gir deg kreativt innhold som dekker hele kundereisen, fra topp til bunn i kjøpstrakten. Perfekt for reklame og kampanjearbeid, hvor hver fase av kundens reise er nøye tilpasset med engasjerende og målrettet materiale.
AVIA | Traditional film companies | |
One production produces | 40 pcs. films, animations and graphic output | One film, a few outputs |
Brief | Provide a single brief for all content | New brief per production |
Content for | 6 - 12 months | One month |
Strategy | A comprehensive strategy | Just one idea |
Reuse | A wide variety of reusable content | Limited opportunities for reuse |
Delivery time | On average, less than one day per creative output | 14 - 30 days for one film |