Produsert av AVIA
Contact us

Podkastprodusenten Nomono ønsket hjelp til å lage en film som fremhever deres nye, banebrytende opptakssett. Dette settet muliggjør høylydskvalitet på intervjuer uansett lokasjon, helt trådløst og med automatisk skylagring.

I forbindelse med lanseringen lagde vi en merkevarefilm som viser produktets allsidighet i ulike miljøer, spesielt i urbane storbyer, ved bruk av varmt lys og grandiose kamerabevegelser. Filmen fokuserer på mangfoldet av mennesker og omgivelser, noe som understreker hvor fleksibelt Nomono’s utstyr er for podkastinnspillinger.

Nomono og filmen har fått betydelig oppmerksomhet, også internasjonalt. I slutten av mai publiserte Forbes Magazine en artikkel om Nomono, der bilder fra filmen ble brukt.

For å nå et bredere publikum ble filmen produsert i flere formater, inkludert 9:16 og 1:1, tilpasset ulike digitale plattformer.

Contact us