AVIA lager reklame og digitale opplevelser med film, AI og kode. Vi er en liten gjeng kreative spesialister som presser all “juicen” ut av våre hoder og verktøy.
VR-kampanje
13.000 underskrifter
Sammen med Dyrevernalliansen utviklet vi en VR-opplevelse som tok både politikere, influensere og publikum med rett inn i grisens liv. Resultatet? Over 13 000 underskrifter på kort tid, og oppmerksomhet helt inn på Stortinget. VR-opplevelsen kombinerer kreativitet og teknologi på en måte som virkelig berører publikum, gjør saken personlig og inspirerer til handling.
Møt folka i AVIA
AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen
Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver
Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør
AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen
Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver
Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør
AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen
Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver
Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør
AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen
Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver
Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør
