DNB TIL TOPPS MED “VIPPS” UNDER ANFO EFFEKT 2015

xAVIA_PRODUKSJON_ANFO_2016-3-of-6-e1454507825356.jpg.pagespeed.ic.ju1IOTsd0c.jpg

Hvert år arrangeres ANFO Effekt – et arrangement hvor flere hundretalls bransjefolk samles. I år foregikk ANFO effekt på Latter i Oslo, og rundt 250 personer – annonsører, reklamebyråer, PR-byråer osv. samlet seg i lokalene. Vi er fast leverandør for Annonsørforeningen, og sto for avvikling, film og foto denne dagen.

Tok steget videre

I 2015 ønsket ANFO å modernisere det ellers flotte og inspirerende eventet litt mer enn tidligere, ved bruk av film, grafikk og musikk. AVIA Produksjon er stolt over å være fast leverandør & partner for ANFO. I år, som tidligere år – sto vi for avvikling på scenen – i tillegg til filmfotograf og stillfotograf som dekket hele eventet.

Totalt ble det delt ut 23 priser i fem ulike kategorier. De som stakk av med seiersprisen “Grand Prix” var DNB med caset: «Vipps: Suksess med nytt produkt og merkevare i kategorien mobilbetalingsløsning.»

ANFO Effekt – vis effekten av ditt markedsarbeid

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen gjennom 3 år og fått inn totalt fantastiske 284 Effekt cases. Dette er alle cases som viser at markedsføring gjør en forskjell for bedrifter og merkevarer. ANFO Effekt sitt mål er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.

– Med hånden på hjertet; Kvalitetsnivået på casene i år er høyere enn noen gang. I alle konkurransekategoriene var det svært jevnt helt til siste avstemming. Om du ikke hentet hjem en premie på prisutdelingen tirsdag kveld, så er vi alle vinnere på sikt. Vi blir flinkere og deler vår aggregerte kunnskap med andre, sier Jan Morten Drange i Anfo i en melding.

AVIA_PRODUKSJON_ANFO_2016_STEMNINGSBILDER_70.jpg

Alle foto: AVIA Produksjon

ANFO Effekt 2015
Kilde

NyheterSondre Lindheim