Payment Solutions
I forbindelse med lanseringen lagde vi en merkevarefilm som viser produktets allsidighet i ulike miljøer, spesielt i urbane storbyer, ved bruk av varmt lys og grandiose kamerabevegelser. Filmen fokuserer på mangfoldet av mennesker og omgivelser, noe som understreker hvor fleksibelt Nomono’s utstyr er for podkastinnspillinger.
Nomono og filmen har fått betydelig oppmerksomhet, også internasjonalt. I slutten av mai publiserte Forbes Magazine en artikkel om Nomono, der bilder fra filmen ble brukt.
For å nå et bredere publikum ble filmen produsert i flere formater, inkludert 9:16 og 1:1, tilpasset ulike digitale plattformer.
Høsten 2020 var en presset og usikker tid for næringsliv og arbeidstakere. Hos Computas var det fortsatt vind i seilene og de hadde behov for å styrke arbeidsparken med nye, dyktige folk. Computas trenger kandidater med høy kompetanse. Utfordringen er at disse kandidatene allerede er svært ettertraktet på markedet.
Computas ønsket å nå aktuelle kandidater på et personlig nivå med en direkte appell og informasjon. Sammen utviklet vi tre videoer om Hilde, Marcus og Morten som i løpet av et minutt oppsummerer sine ambisjoner med arbeidet de gjør som ansatt i Computas. Disse videoene ble dermed et middel for å raskt formidle og skape en forståelse for hvordan en karrierehverdag er hos dem.
LVK står for Landssamanslutninga av Vasskraftkommunar og organiserer kommuner som er vertskap for vannkraftsutbygging. Organisasjonen ble stiftet i 1977 og har idag omlag 160 medlemskommuner. LVK kom til oss med et ønske om en film som ville øke kjennskap til organisasjonen.
Vi ville få frem vannkraftens historiske betydning for Norge. Dette gjorde vi ved å kombinere historiske bilder med vakre naturfoto. Vi bygget ideen rundt setningen; «Hvis du lukker øynene, hva hører du da? Du hører energi!»
Vi ønsket vi å vise hvordan energien er noe alle lytter til, og hvorfor ren energi er noe vi bør lytte ekstra godt til i fremtiden. Med vestlandets mest spektakulære natur som kulisse fortalte vi en fin og visuell historie i denne merkevarebyggende filmen for LVK.
Trygve
Tone
Cecilie
Industri Norge og Forbundet for Ledelse og Teknikk holdt en konferanse i desember 2023 om sammenslåingen mellom dem, det var viktig for de å skape engasjement og stolthet med medlemmene sine. Derfor ønsket de en film som kunne gjøre akkurat det, og det gjorde vi. Vi reiste rundt i Norge for å fange bredden og vise essensen for alle medlemmene.
Gjennom en strategisk og kreativ workshop med Energi Norge kom vi frem til at vi ønsket å vise fram hvordan det elektriske skiftet allerede påvirker norsk samfunnsliv. For å illustrere dette falt valget på verdens første fullelektriske passasjerkatamaran, Future of Fjords, som er bygget i Norge og frakter turister daglig mellom Flåm og Gudvangen. Her kunne vi få fram det storslåtte landskapet og vise et fartøy som opererer med ren batteridrift.
Vi ønsket å vise hvordan fergen både bidrar til økonomisk vekst i turist- og båtbyggerbransjen – uten at det går på bekostning av et sårbart miljø.
AVIA fikk i oppdrag å vise Rjukan som en attraktiv destinasjon å reise til, både for Norske og utenlandske besøkende. Vi startet med et grundig forarbeid som raskt avdekket at historien om Rjukan ikke kunne fortelles slik reisemål oftest presenteres; Pent vær, sol, glade skikjørere og gode fasiliteter.
Rjukan har en mørk historie, som har etterlatt tydelige spor både i landskapet og i menneskene som bor der. Denne historien og sporene etter den preger opplevelsen av å være der. Gjennom denne filmen ønsket vi å formidle følelsen av Rjukan, det som gjør stedet unikt og verdt å besøke.
På Rjukan kan du føle historien bak “Kampen om tungtvannet” på kroppen ved å gå i sabotørenes fotspor eller besøke museet på Vemork, frikjøring på Gaustatoppen i 1883 meters høyde, kjøre Nord-Europas første to-tausbane – Krossobanen, utføre det råeste strikkhoppet i Norge fra Vemorkbrua (fra maimåned), klatre i en av de 200 islagte fossene. Du kan velge blant spennende og utfordrende aktiviteter. Les mer på Visit Rjukan.