Motivert av mangelen på funksjonelt og behagelig undertøy for menn, startet Comfyballs utviklingen av det som skulle bli et helt nytt type undertøy. Ni år senere har de ved hjelp av Netthandelsgruppen solgt én million boxere. Dette ønsket de å feire med en stor kampanje.
En nyskapende boxer
I 2012 hadde selskapet Comfyballs en idé om en nyskapende boxer. Motivert av mangelen på funksjonelt og behagelig undertøy for menn, startet utviklingen av det som skulle bli et helt nytt type undertøy. Ni år senere har de ved hjelp av Netthandelsgruppen solgt én million boxere. Dette ønsket de å feire med en stor kampanje.
Kampanjen feirer salgssuksessen, samtidig som den skal nå ut til de som enda ikke bruker Comfyballs. Cinematiske kamerabevegelser og dramatisk musikk gir filmen en tydelig kontrast mellom det visuelle og den humoristiske og mer lekne historien. Samtidig appellerer man til følelsen man får av å bli fersket når man klør seg nedentil, noe mange kan kjenne seg igjen i.
Filmen er i tillegg tiltenkt å skalere merkevaren globalt og er derfor laget på en måte som gjør at ulike språk forstår essensen av merkevaren gjennom det visuelle. Kampanjen skal vises på en rekke digitale flater, blant annet Facebook og Instagram. Det ble laget fire korte snutter, samt én sammenlagt lengre film i ulike formater.