Vi er et produksjonsselskap som mener at reklame, markedsføring og visuelle kampanjer har et stort potensiale til å positivt påvirke menneskers liv, valg og holdninger. Vi vil ikke bare at filmen skal bli sett, men at den skal skape et inntrykk – en genuin reaksjon.
Kistefos er en imponerende kulturdestinasjon på Jevnaker. I 2020 ble Kistefos tildelt utmerkelsen «Tripadvisors Traveller’s Choice» som kun gis til TripAdvisors 10% beste attraksjoner i verden. AVIA produserte flere filmer for Kistefos i løpet av 2020.
Nomono er en podkastprodusent som utvikler utstyr og programvare innen lyd. Deres oppdrag er å gjøre podkast enkelt for alle, og ønsket vår hjelp til å lage en film som får frem dette.
Blant blinde og svaksynte er det mange som kvier seg for å dra på restaurant, fordi de ikke kan lese menyen selv. Dette ønsker Norges Blindeforbunds Ungdom (NBfU) å gjøre noe med. AVIA produserte derfor en film som på en humoristisk måte viser hvorfor det er nødvendig å innføre menyer tilpasset synshemmede.
Strenge og lukkede religiøse miljøer tar ofte i bruk manipulasjon for å påvirke og kontrollere sine medlemmer. Den frivillige organisasjonen Hjelpekilden ønsket å sette søkelys på denne bruken av mental kontroll. Vi lagde derfor en informasjonsfilm som skaper bevissthet rundt de forskjellige typene manipulasjon medlemmer i lukkede trossamfunn kan bli utsatt for.
Verdens helseorganisasjon (WHO) er FNs særorganisasjon for helse. I løpet av de to siste tiårene har det vært en stor økning i forskning på kunstens effekter på helse og trivsel. Vi fikk i oppgave å formidle hvordan kunst og kultur kan fremme god helse, og har gjennom dette prosjektet med WHO fått ta del i mange rørende historier.
Nordea Direct er et helt eget og separat banktilbud fra Nordea. De har inngått et samarbeid med yrkesorganisasjonenes sentralforbund som gir medlemmene av forbundene gunstige banktilbud. Sammen med Wavemaker har vi utviklet en kampanje for Nordea Direct.
Tights.no har inngått et samarbeid med 2XU og laget en spesialutgave av deres bestselgende tights til inntekt for Leger Uten Grenser. For å nå målet om å vaksinere 100.000 barn var det behov for en film som ville synliggjøre samarbeidet, samt promotere tightsen og generere konverteringer.
Kvænangen kommune i Troms og Finnmark sliter med fraflytting, spesielt blant unge kvinner som flytter og ikke kommer tilbake. Vi har produsert en film som gir et virkelighetsnært men samtidig humoristisk blikk på unge voksnes liv i storbyer kontra Kvænangen. Ved bruk av visuelle hjelpemidler inspirert av moderne ungdomsserier, ønsker vi å nå ut til unge voksne og vise hvor attraktivt Kvænangen kan være.
AVIA produserer det meste fra den kjappe reportasjen til de store reklamekampanjene, både som animasjon og levende film. Gjennom hver produksjon spør vi oss selv; kan vi gjøre verden litt bedre? Budskap som har en positiv innvirkning og skaper gode reaksjoner er budskap som lykkes. Fulladet med kløkt og ambisjon til å nå ut til mange mennesker, ønsker vi å ta ditt budskap med på en reise som gjør verden til et litt bedre sted.
orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam vel nunc ante. Morbi condimentum ultrices mauris, tristique commodo felis cursus quis. Vivamus lacinia ultricies iaculis.
Bedrift
orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam vel nunc ante. Morbi condimentum ultrices mauris, tristique commodo felis cursus quis. Vivamus lacinia ultricies iaculis.
Bedrift
Vi bruker cookies som samler inn informasjon om hvordan du bruker nettsiden, det hjelper oss i å forbedre vår tjeneste og din brukeropplevelse. Du kan lese mer her: Personvern.