DNB med Vipps stakk av med seieren i året ANFO Effekt / AVIA Produksjon

DNB til topps med “Vipps” under årets ANFO Effekt 2015

Hvert år arrangeres “ANFO Effekt” – et arrangement hvor flere hundretalls bransjefolk samles. I år foregikk ANFO effekt på Latter i Oslo, og rundt 250 personer – annonsører, reklamebyråer, PR-byråer osv. samlet seg i lokalene. Vi er fast leverandør for Annonsørforeningen, og sto for avvikling, film og foto denne dagen.

TOK STEGET VIDERE

I år ønsket ANFO å modernisere det ellers flotte og inspirerende eventet litt mer enn tidligere. Stikkord: Bruk av film, grafikk og musikk. AVIA Produksjon er stolt over å være fast leverandør & partner for ANFO. I år, som tidligere år – sto vi for avvikling på scenen – i tillegg til filmfotograf og stills fotograf som dekket hele eventet.

Totalt ble det delt ut 23 priser i fem ulike kategorier. De som stakk av med seiersprisen “Grand Prix” var DNB med caset: “«Vipps: Suksess med nytt produkt og merkevare i kategorien mobilbetalingsløsning».”

Hvem vet hva neste år bringer?

DNB Vipps - Vinner ANFO Effekt 2015 Fredrik Hinsch - Sondre Formo Lindheim - Deniz Huseby Lyssetting på intervju ANFO Effekt 2015 Sondre Formo Lindheim - ANFO Effekt 2015 Sondre Formo Lindheim  Pepsico Foto: AVIA Produksjon Foto: AVIA Produksjon AVIA Produksjon - Filmproduksjon - Avvikling - Og reklamefilm for bedrift og byrå Foto: AVIA Produksjon Foto: AVIA Produksjon

Alle foto: AVIA Produksjon


ANFO EFFEKT – VIS EFFEKTEN AV DITT MARKEDSARBEID

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen gjennom 3 år og fått inn totalt fantastiske 284 Effekt cases. Dette er alle cases som viser at markedsføring gjør en forskjell for bedrifter og merkevarer. ANFO Effekt sitt mål er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.

– Med hånden på hjertet; Kvalitetsnivået på casene i år er høyere enn noen gang. I alle konkurransekategoriene var det svært jevnt helt til siste avstemming. Om du ikke hentet hjem en premie på prisutdelingen tirsdag kveld, så er vi alle vinnere på sikt. Vi blir flinkere og deler vår aggregerte kunnskap med andre, sier Jan Morten Drange i Anfo i en melding.

Fullsatt Latter 2015

Tidligere oppdrag for ANFO
ANFO Effekt 2015
Kilde